Fiorious – Elevator (Scuola Furano Remix)


Si ara mateix tinguera que fer un set per a una vespradeta d’agost, sens dubte inclouria algun remix de Funkabit i Scuola Furano (recordeu que junts formen Club Famingo, del que ja fa uns mesets vos vaig parlar), doncs bé, ara han fet per separat remixes del nou single de Fiorious, Elevator.

El resultat? Un Ep ple de synth-pop, melòdic, guitarrero, funk i bons vocals. Ací baix vos deixe el treball complet i el vídeo de I’m in love with a german film star.

Fiorious – Elevator (Scuola Furano Remix) 

2 responses

  1. Tio, saps que Fiourious twittejà en juliol sobre este post?! : D
    No aconseguisc linkejar a un tweet concret, trobe que no es pot fer, però et còpie el que deia:

    anybody speak catalan? nice blog post. now shake your ass to this: Fiorious – Elevator (@ScuolaFurano Remix): http://t.co/uZPvvw5

    Per cert, estic fent repàs de 45express ara que vaig a necessitar musiqueta per estudiar, Onofre sempre acaba tornant per ací : P

    18 August 2011 at 12:26 pm

  2. Amiiiiiiiic!!! M’alegra vore’t per ací de nouuu…!!!😀
    Siii! Fiourious em va donar les gràcies per bloggejar-lo… jejeje que gran!
    Estava mig de baixa, però ara em fique a postejar… que tinc una cola llarga de post per a penjar… Un mooolt fort abraç!!! Cuida’t!! ;D

    18 August 2011 at 7:11 pm

Leave a Reply

