Rimer London – Squaring The Triangle


M’acabe d’alçar de la siesta i són quasi les dos de la matinada. Si ho se, se m’ha allargat un poc. Ara com comprendreu estic de subidón, i això em fa ansiar música nova, pel que m’he ficat com un llop a trobar la peça perfecta, i l’he trobada amics, l’he trobada…

Es tracta de lo últim de Rimer London un jove productor que junt a LeLe estan portant el vertader dutch sound a lo més alt. Treballa un so techno amb un toc italo-funky-disco realment adictiu desde el primer moment, que m’ha fet ficar-me a botar damunt del lliiiiit!😛 Proveu vosaltres…!

El Ep eixirà d’ací unes setmanes i vindrà amb remixes de Awanto 3BeesmuntTWR72. Així que de moment vos deixe amb els dos tracks del seu primer Ep. Go Away i Intercity. Són realment increibles. Eeeeenjoy it!!!🙂

Rimer London – Go Away

Rimer London – Intercity

Myspace / Soundcloud

One response

  1. Pingback: Entrada següent « 45 Express

Leave a Reply

