Die Antwoord -$O$


Vaig descobrir als Die Antwoord un dia de resca post ravera. Em vaig quedar amb un remix que va sonar la matinada anterior remixant a Enya i al alçar-me vaig buscar sobre ells. Poc després el meu bon amic Luis em va passar un vídeo al Facebook (Zef Side) i em vaig tornar a enganxar. Ara els torne a recuperar i els posteje a 45express perque ja han tret el seu primer llarg.

Die Antwoord són un trio sudafricà de hip hop que, en apenes un parell de mesos, van saltar dels suburbis de Ciutat del Cabo a compartir festes amb l’èlit de Hollywood i fitxar pel gran label Interscope (Lady Gaga, Timbaland). En ells podem trobar elements d’electrònica, rap, humor corrosiu, ironia inteligent i desconcertant i sobre tot vídeos polèmics i fàlics… (mireu Evil Boy).

En el disc hi han varios temes que mereixen la pena, a mi em van molar aquestos dos.

Enter the Ninja és el seu hit més reconegut, arreplega el legat d’Aqua i Marusha, els coros de Yo-Landi Ve$$er són pura “Barbie Girl a lo Quasimoto mesclat amb “Over The Rainbow. Una autèntica locura.

Per cert, no vos asusteu pel tipo que ix en aquest vídeo, és Dj LEOn botha un xicón de 25 anys malant de progeria.

Escolteu-los a l’Spotify.

2 responses

  1. OMG! El video de Enter the ninja el viu jo fa mil i em quedí ratlladíssim amb tanta WTFness jajajajajaja
    Quina barbaritat, però no sé si agradar-me és la paraula, eh? Massa marginals els pavos… xDD

    27 October 2010 at 12:36 am

  2. Estos o et cauen de primeres dptm o els agafes mania… A pesar de la prepotència que despren Ninja… A mi em van caure bé. Era un altre rotllo, el vídeo de Zef Side em va fer molta gràcia.

    Escolta’t aquest tema del grup antic…

    Molt bo, jejeje

    27 October 2010 at 1:22 am

Leave a Reply

